Fatih Akin’s new thriller tells the story of Katja, whose happy family life is torn apart by sudden tragedy. Desperate, in a world full of unjustified hatred, she suppresses all her inhibitions in order to achieve justice. Diane Kruger gives an outstanding performance, for which she took away the Best Actress award at the recent Cannes film festival.