An archetypal story about the last honest man (charismatic thirtysomething Reza), who stands up to local corruption (a mob corporation in the remote northern Iranian countryside) even at the cost of endangering his own family. This original and engrossing drama by a respected Iranian filmmaker won the main prize in Un Certain Regard at this year’s Cannes fest.