The Unforeseen
Focusing on the rapid development of Austin and how it threatens the city’s pristine natural resources, Dunn weaves a tale about land and culture that is enthralling and poetic, a story of how environment shapes people. Her collaborators include Robert Redford and Austin-based Terrence Malick, the luminaries of environmentally-connected filmmaking.