Wildlife
Acting icon of American independent film, Paul Dano debuts as director with an adaptation of a novel focusing on a thoughtful boy named Joe, whose adolescence in 1960s Montana is marked by his parents’ catastrophic marriage crisis. This solidly-built psychological drama features engaging performances from Carey Mulligan, Jake Gyllenhaal, and, above all, 16-year-old Ed Oxenbould.