Wildlife
Herecká ikona amerických nezávislých filmů Paul Dano debutuje coby režisér adaptací románu přibližujícího přemýšlivého chlapce Joea, jehož dospívání v Montaně 60. let minulého století je poznamenané fatální manželskou krizí jeho rodičů. Precizně vystavěné psychologické drama osloví mimo jiné hereckými výkony Carey Mulliganové, Jakea Gyllenhaala a především šestnáctiletého Eda Oxenboulda.