The Parting Glass
The tragic death of the youngest sister (Anna Paquin) brings together members of a complicated family. The broken husband (Rhys Ifans) joins the siblings (Melissa Leo, Cynthia Nixon and Denis O’Hare) and the aging father (Ed Asner) on a journey, at whose end lie not only the effects the complex woman left behind but also a moving portrait of her, assembled from painful and joyful memories.