Tragická událost, smrt nejmladší ze sester (Anna Paquin), svede po čase dohromady členy jedné komplikované rodiny. Zlomený manžel (Rhys Ifans) se přidává k sourozencům (Melissa Leo, Cynthia Nixon a Denis O’Hare) a stárnoucímu otci (Ed Asner) na cestě, na jejímž konci jsou nejen věci, které po komplikované ženě zůstaly, ale i její jímavý portrét složený z bolestných i úsměvných vzpomínek.