During a delivery Jong-su meets childhood friend Hae-mi. The young woman is just setting out for Africa and she asks Jong-su to take care of her cat. Excited by the chance meeting after so many years, Jong-su looks forward to her return and dreams of reigniting their relationship. But Hae-mi doesn’t return from her travels alone, and the young man becomes an inadvertent participant in an odd love triangle. This mysterious picture from the Korean writer, director, and onetime culture minister plays as a psychological thriller, but at the same time it forces the viewer to call into question the individual characters’ points of view. Perhaps, therefore, the film is actually something more – something that goes beyond the simplified essence of its genre.