Během jedné donášky potkává Jong-su přítelkyni z dětství Hae-mi. Dívka právě odjíždí do Afriky a poprosí Jong-sua, aby jí pohlídal kočku. Nadšený z náhodného setkání po letech, Jong-su se těší na její návrat a sní o společném vztahu. Hae-mi se ale z cesty nevrací sama a mladík se stává nechtěným účastníkem zvláštního milostného trojúhelníku. Mysteriózní snímek korejského spisovatele, režiséra a svého času i politika se profiluje jako psychologický thriller, zároveň ale nutí diváka pochybovat o úhlu pohledu jednotlivých postav a možná je tak ve skutečnosti něčím víc - něčím, co se vymyká zjednodušené podstatě žánru.