Last Visit
On the way to a wedding Nasser finds out that his father is dying. He changes plans and heads straight off with his adolescent son Waleed to his dad’s small town. However, the strictly upheld customs they encounter in this rural environment start to affect Waleed and Nasser’s relationship. Using the story of a family encounter as its backdrop, the film adopts a realistic approach to discussing Islamic traditions while it examines the true nature of paternal love.