Amador Coro returns home, but nobody welcomes him, not even his own mother, who responds with a frosty calmness. Years ago he started a devastating fire for which he deservedly spent time in the slammer. He is gradually readjusting to the slow pace of life on the family’s small farm in the wild Galician countryside, but one day flames rise again… Winner of the Jury Prize in the Un Certain Regard section at this year’s Cannes IFF.