Amador Coro se vrací zpět domů, ale nikdo ho nevítá a i jeho matka ho přijme s chladným klidem. Před lety totiž založil krutý požár, za který si pak odpykal zasloužený trest. S poklidným tempem malého hospodářství ukrytého v divočině galicijského venkova splývá pozvolna, ale jednoho dne opět vzplane oheň… Cena poroty sekce Un certain regard na letošním festivalu v Cannes.