When former wrestling champion Kakhi learns that his son Soso has gotten himself into difficulties, he travels from Georgia to New York to help him… Profoundly melancholic, infused with tragicomic moments, and characterized by a sense of understanding for its protagonists, Koguashvili’s film captures the bond between a father and his adult son, an ancient bond in which the older man will always feel the need to protect his blood, no matter what the circumstances.