Když bývalý zápasník Kakhi zjistí, že se jeho syn Soso dostal do problémů, vydává se z Gruzie na cestu do New Yorku, aby mu pomohl… S hlubokou melancholií, prostoupenou tragikomickými momenty, a s pochopením pro své hrdiny vykresluje Koguašvili pouto mezi otcem a jeho dospělým synem, odvěké pouto, v němž ten starší vždy bude cítit potřebu chránit svou krev, nehledě na okolnosti.