Come Here
The infamous Death Railway winds its way through western Thailand and on into Burma. Four friends in their mid-twenties set off on a trip into the jungle where tens of thousands of lives were extinguished during World War II; the dense vegetation in this place also harbours other secrets. Produced on a modest budget, the Thai experimenter’s film throws down the gauntlet to the most fastidious of movie buffs, who won’t be spooked even by a radical cinematic cipher.