Mother Schmuckers
Issachar and Zabulon are brothers from the Brussels suburbs who never picked up much common sense and they're always getting into trouble. When their mother’s dog goes missing, they receive an ultimatum: find it within 24 hours or get kicked out of the house.
Brussels as you’ve never seen it before. Issachar and Zabulon have 24 hours to find their mother’s dog, get rid of her repugnant client, help a magician friend, and film the best garage music video of all time. Forget about established movie formats and enjoy this twisted tour of the Belgian capital that is sure to satisfy fans of French comedies and hardcore admirers of John Waters. Consume at your own risk. Not suitable for owners of dogs and other pets. May contain trace amounts of necrophilia.