Issachar a Zabulon jsou dva bráchové z bruselského předměstí, kteří nikdy moc rozumu nepobrali a dostat se do problémů je pro ně hračka. Když ztratí matčina psa, dostanou ultimátum – buď ho do 24 hodin najdou, anebo budou muset vypadnout z domu.
Brusel, jak jste ho ještě neviděli. Issachar a Zabulon mají 24 hodin na to, aby našli mámina psa, zbavili se mámina nechutného kunčofta, pomohli kamarádovi kouzelníkovi a natočili nejlepší garážový videoklip všech dob. Vykašlete se na zažité filmové formy a pojďte si užít zvrhlý výlet belgickou metropolí, ze kterého budou mít radost milovníci francouzských komedií i zarytí obdivovatelé Johna Waterse. Konzumace jen na vlastní nebezpečí. Není vhodné pro chovatele psů a jiných zvířecích miláčků. Může obsahovat stopové množství nekrofilie.