All Dogs Die
A solitary farm is home to an equally solitary man named Gunnar. The endless silence that surrounds him is occasionally disturbed only by the barking of his canine companion, and by the presence of his granddaughter, who turns up one day… A tender story of unspoken fears, of powerful gestures that disguise weakness, and of mortality, a subject we all have to address at some point in our lives.