Osamocené stavení obývá stejně tak osamocený Gunnar. Nekonečné ticho, jež ho obklopuje, sem tam naruší pouze zaštěkání jeho psího společníka a jednoho dne také příjezd jeho vnučky Anny… Něžný příběh o nevyslovených obavách, o silných gestech, která zakrývají slabost, a o smrtelnosti, nad kterou se jednoho dne musí zamyslet každý.