Rheum
Libuše and her husband Jaromír have been together for a long time, perhaps too long. It seems their lives have become mired in a vicious circle of enervation, which neither of them wants to admit. The couple might have spent the rest of their days like this were it not for the arrival of a motivational package from an agency called The Sun… A study of life’s declining years as a period in which simple whims become immutable laws, whose infringement is almost physically impossible.