Even a doll’s house can provide the setting for a macabre tragedy. Or group sex. Radu Jude assembles a junk shop full of toys and depicts existence as a weird and tragicomic collection of amusing contradictions. Bloodless plastic casts are given an infusion of life, which the film describes in all its grotesque futility. T-Rex will still make a comeback eventually.