I domeček pro panenky může být dějištěm makabrózní tragédie. Anebo skupinového sexu. Radu Jude oživuje vetešnictví s hračkami a vykresluje život jako tragikomické panoptikum zábavných protikladů. Bezkrevné plastové odlitky dostávají infuzi života, který film vykresluje ve vší groteskní marnosti. Nakonec se totiž stejně vrátí tyranosauři.