An experimental soundtrack from Delia Derbyshire and three queer performers who navigate the discipline of lip-syncing into darker waters. A hypnotic film which resurrects not only the traumas of unknown respondents, but also the ghost of Derek Jarman. A contemplative plunge into the depths.