Experimentální zvuková stopa Delie Derbyshire a tři queer performeři, kteří navigují disciplínu lipsyncu do temnějších vod. Hypnotický film, ve kterém ožívají nejen traumata neznámých respondentů, ale i duch Dereka Jarmana. Snivý pád do hlubin.