Aris and Anna meet one evening in a half-abandoned town surrounded by antennas. In this strange, dreamlike world the two solitary souls gradually start to develop feelings for one another… A melancholic love story with a mesmeric atmosphere and striking visuals that proves Greek cinema has lost nothing of its originality.