De humani corporis fabrica
What might a film examining the human body from inside rather than outside look like? The answer lies in this fascinating surgical trip with its unexpected arthouse catharsis, a movie which offers an immensely powerful physical experience for hard-boiled festival matadors. However, we strongly advise sensitive individuals of the film’s extreme subject matter and its equally explicit treatment.