De humani corporis fabrica
Jak by asi vypadal film, ohledávající lidské tělo nikoliv zvnějšku, nýbrž zevnitř? Na to odpovídá fascinující chirurgický trip s nečekaně artovou katarzí. Otrlým festivalovým matadorům přinese nesmírně silný fyzický zážitek. Před extrémním námětem a jeho neméně vyhraněným zpracováním však musíme výslovně varovat citlivé jedince.