Garden Amidst the Flame
A photo of Timothée Chalamet is set on an improvised altar, while the narrative centres on the primeval legends of the Minahasa people of Indonesia. The film treads a fine line between playfulness and disarming naivety as it combines cultural traditions (animism meets the Spice Girls) and social commentary with a coming-of-age story. When you shave your eyebrows do you then start to see the spirits?