After Work
An organic creative synergy on several levels: Céline Condorelli has designed a children’s playground, Ben Rivers captures its construction on 16mm film, and poet Jay Bernard reads the accompanying text, which he wrote himself, while we view atmospheric shots of the work in progress. The place comes alive not only through the nocturnal excursions of a fox, but also through our own notion of what it means to be a child.