Faces of Death
The Lord of the Rings and Star Wars, Gremlins 2 and Hammer Film’s The Mummy. Iconic actor Christopher Lee died in virtually every other role he played. Jan Soldat’s nerdy short film compilation lines up one death after another and, amid this involuntary stream, reveals entertaining gems and various connections as well – not only those relevant to the advance of Lee’s acting career.