Prosinečki
An ageing footballer looks back on his career and wonders whether it is right to focus attention on the usefulness of the game or on its aesthetic qualities. What do the terraces want? And what would Croatian midfielder Robert Prosinečki have to say about it? An experimental film which dismisses the idea of football as ballet and instead presents it as a chaotic dance.