Embryo Larva Butterfly
Penelope and Isidoros live in a world where today they are lovers but the following day they scarcely know one another. It is a place where time doesn’t flow, where the days appear randomly in the past, the present, and the future – if these concepts even apply here. Their relationship is constantly changing; it is one continuous uncertainty marked by shared searching and reassuring. Somewhere next to their world is another where time is linear. It is possible to travel from arbitrary time to linear time, but the conditions for such a journey are mysterious and the price is high… An imaginative film about the paradoxes of time and of romantic and other relationships.