Restore Point
It’s the year 2041, and humanity has reached the point where it can cheat death. Anyone who dies an unnatural death has the right to be brought back to life. All you have to do is to create a backup of your personality – a restore point – at least every forty-eight hours. But there exists a movement of people who try to sabotage this concept. Agent Em finds herself drawn into a case that is not as simple as it first seemed and the consequences of which reach to the highest levels of politics. Director Robert Hloz’s feature film debut is a gripping tale, an extraordinarily inventive visual experience, and a polemic with the idea that technological progress is always a good thing.