Rites
Michal was born with a cleft palate. Ondra comes from a socially disadvantaged family. Both are twelve, and neither fits in with their peers. Seeking to finally escape the role of outsiders, they have decided to undergo a rite of passage to join the local street gang. Together, they have one afternoon to prove to the gang that they deserve their respect. But the enticing adventure quickly turns into an initiation rite into adulthood.