Michal se narodil s rozštěpem obličeje, Ondra je ze sociálně slabé rodiny. Oběma je dvanáct, nikdy moc nezapadali do kolektivu. Chtějí se už konečně vymanit z pozice outsiderů, a tak se rozhodnou podstoupit přijímací rituál do místního pouličního gangu. Společně mají jedno odpoledne na to, aby gangu dokázali, že si zaslouží respekt. Lákavé dobrodružství se ale brzo změní v iniciační rituál do dospělosti.