Cabo Negro
Two young people, Soundouss and Jaâfar, arrive at a luxury villa in the resort of Cabo Negro rented by Jaâfar’s lover, who is supposed to join them later. But something is wrong – he still hasn’t turned up, and they can’t reach him on his phone. Left on their own, they decide, despite their uncertain financial and personal situation, to enjoy their holiday as much as their minds and bodies will allow. On vacation, with time seemingly non-existent, they take the opportunity to reflect on their relationships back home – and on the future, which feels so distant here on the sun-drenched beach. Writer-director Abdellah Taïa presents a queer ode to the seemingly carefree time of youth.