Cabo Negro
Dva mladí lidé, Sundus a Džafar, přijíždějí do luxusní vily v letovisku Cabo Negro, jež patří Džafarovu milenci, který se k nim má později připojit. Něco ale není v pořádku. Muž se stále neobjevuje a jeho telefon je nedostupný. Dvojice je odkázaná sama na sebe a přes nejistou finanční i osobní situaci se oba rozhodnou užít si dovolenou, jak jim to jen jejich mysli a těla dovolí. Prázdninové bezčasí je příležitostí zamyslet se nad vztahy, které zůstaly doma. Nad budoucností, která se zdá na slunečné pláži tak vzdálená. Queer óda na zdánlivou bezstarostnost mládí z pera spisovatele a režiséra Abdellaha Taïa.