Mare Imbrium
Are those seagulls we can hear in the background of this hypnotic soundtrack? And which sea are they hovering above? Isn’t it one of the "seas" or lunar plains known as maria? While white particles shimmer against a black backdrop, we listen to a rising ambient soundtrack, which determines the dynamics of their movement, their transformations, and also of nascent concrete motifs. The inspiration for this organic, yet also coolly detached, abstract film was the full moon reflected on the surface of the water.