Mare Imbrium
Jsou to rackové, koho slyšíme na pozadí hypnotického soundtracku? A nad jakým mořem zrovna letí, není to jedno z moří na Měsíci? Zatímco na černém pozadí kmitají bílé částice, posloucháme gradující ambientní soundtrack, který určuje dynamiku jejich pohybu, proměn i náznaků konkrétních motivů. Inspirací pro organický i chladně odtažitý abstraktní snímek byl výjev měsíčního odrazu na vodní hladině.