The European Space Agency forms a team of scientists to craft a message to send to alien civilizations. As they work to compile a comprehensive report on humanity, the team is faced with unexpected challenges, including debates on what should be said and how it should be expressed. The film takes a humorous look at the complexities of human existence. Special Jury Mention in the National Competition at the 18th Pragueshorts Film Festival 2024.