Evropská vesmírná agentura sestaví tým vědců, kteří mají za úkol poslat zprávu mimozemským civilizacím. Při práci na sestavení komplexní zprávy o lidstvu čelí tým nečekaným výzvám, včetně debat o tom, co by mělo být řečeno a jak. Film přináší humorný pohled na složitost lidské existence a výzvy mezihvězdné komunikace. Zvláštní uznání poroty v Národní soutěži na 18. ročníku Pragueshorts Film Festivalu 2024.