Prince Ki Ki Do: Tea cup
Ki Ki Do may seem like a tiny helpless chicken, yet he is a brave Japanese samurai with a passion for fine green tea. He has two insect side-kicks at hand (at wing?) to help him protect the forest and its surroundings. This time he helps a piggy damsel in distress. She ate too many acorns, which could lead to terrible consequences.