Ki Ki Do sice na první pohled vypadá jako malé bezbranné kuřátko, ale ve skutečnosti je to odvážný japonský samuraj s vášní pro dobrý zelený čaj. K ruce (či spíše ke křidýlku?) má dva hmyzí pomocníky, s jejichž pomocí chrání les a přilehlé okolí. Tentokrát pomáhá prasečí dámě, která snědla příliš mnoho žaludů, a následky jsou nedozírné.