In a small town somewhere in southern Italy, a mother’s prayer to Saint Rita saves her daughter from certain death. As a sign of gratitude, the little girl dresses in the saint’s clothes, after which the saint’s miraculous powers supposedly are passed on to her. Little Pinuccia enjoys her privileged, albeit isolated, status at first, but she soon discovers that fame comes with a dark side and unexpected responsibilities. Director Emanuela Muzzupappa’s short film Love’s Servant explores the clash between the sacred and the profane, at the center of which is a little girl whose childhood world is not ready for such a thing.