On the morning of 24 February, my boyfriend and I decided to travel from Kyiv to Irpin to see his parents. It is hard for me to recall the events of those days. My mind blocks and minimizes all the memories, it erases them, but the only thing I know for certain is that every day everything rapidly became worse.