Ráno 24. února jsme se s přítelem rozhodli odjet z Kyjeva do Irpině za jeho rodiči. Je pro mě těžké si události těch dní vybavit. Moje mysl vzpomínky na ně blokuje, upozaďuje, vymazává. Jediné, čím jsem si jistá, je to, že situace se každým dnem rychle zhoršovala. Nejlepší film Národní soutěže 19. ročníku Pragueshorts Film Festivalu 2025.