Director Celine Song follows up her lyrical Past Lives (2023), a film that made it into the hearts of more than a few viewers, with another look at relationships – this time from a slightly different perspective. Materialists takes us into a world centered not on memories but on possibilities. Dakota Johnson is an exclusive matchmaker who balances between the past (Chris Evans), the present (Pedro Pascal), and what might be if… In a sun-drenched New York full of beauty, glamor, and wealth, beneath the surface of glitzy parties hides the question of whether love can be a matter of choice and what things we are willing to exchange for an illusion of certainty.