Po lyrických Minulých životech (2023), které se něžně vtiskly do srdcí mnoha diváků, se režisérka Celine Song vrací s dalším pohledem na vztahy – tentokrát však z trochu jiné strany. Dokonalá shoda sleduje svět, kde místo vzpomínek hrají prim možnosti. Dakota Johnson jako exkluzivní dohazovačka balancuje mezi minulostí (Chris Evans), přítomností (Pedro Pascal) a tím, co by mohlo být, kdyby… V kulisách sluncem zalitého New Yorku, plného krásy, šarmu a bohatství, se pod povrchem třpytivých večírků skrývá otázka, jestli i láska může být věcí volby. A co všechno jsme ochotni směnit za iluzi jistoty.