Karaokiss
Twenty-year-old Lucette works at a karaoke bar. Besides the bar’s song-happy customers, she is kept company by her fairy, who wants nothing but the best for Lucette. But careful! One evening, Diana enters the bar, and Lucette’s world is turned upside down. Is there a song on the karaoke list capable of describing the return of a long-lost love? And what about the fairy? Will she break her magic wand trying to help Lucette? From Belgium comes a musical about breaking up and finding each other again that sparkles in the bright light of a disco ball.