The life of a young man (Jan Cina) is defined by order and modern technology; the closest he gets to any form of real communication is when he sprays his pet snail with water in its terrarium. But then the most common of all household appliances ceases to function and the man has to go out and be among people. In her short piece set in a familiar future, director Tereza Vejvodová conceivably builds on the aesthetics of her sculptural film accompanying the production Land of Body at Prague’s National Theatre. Intertwining limbs and torsos are extensions of the silent protagonist’s mind; his world is polished down to complete emptiness. What's the point of us having control of our every step if no-one else accompanies us on our walk?